wtorek, 15 stycznia 2013

Trzydniowa rozpusta

W czasie sesji ciężko znaleźć czas na gotowanie, dlatego obiady też lepiej robić większe, tak żeby starczyły na kilka dni. Ja niesiona jeszcze świątecznym nastrojem postanowiłam przyrządzić krokiety, tyle, że bez farszu z grzybów i kapusty. Jako, że mam warzywną manię postanowiłam "wypchać je" fasolką szparagową i pomidorami, a do całości dołożyłam jeszcze ser żółty. Mam nadzieję, że wam będzie smakować tak samo jak mi :). 


Krokiety z fasolką szparagową i pomidorami

Składniki:
Ciasto:
1 szklanka mąki
olej
1 jajko
1,5 szklanki mleka

Farsz:
3 garści fasolki szparagowej (świeża lub mrożona)
4 -5 pomidorków koktajlowych
ser żółty
przyprawy (wg uznania)

jajko i bułka tarta do obtaczania

Przygotowanie:
Robimy ciasto jak na naleśniki i smażymy. Podgotowujemy fasolkę i odcedzamy. Pomidorki kroimy na ćwiartki. Wszystko razem podsmażamy dodając przypraw wg własnego smaku (ja dodaję czosnek i Vegeta Natur do tostów i zapiekanek).
Na plackach naleśnikowych układamy plasterek sera, następnie przygotowany farsz i zawijamy jak krokiety. Później przygotowane krokiety moczymy w jajku i obtaczamy w bułce tartej, a następnie ponownie smażymy, aż się zarumienią.

SMACZNEGO :)

1 komentarz: