środa, 30 stycznia 2013

...wyrazi więcej niż tysiąc słów...

Dziś "Petit Plaisir" obchodzi swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji chcę podziękować wszystkim, który mnie wspierali i ty, którzy szukali tu inspiracji. Mam dla was specjalny, bardzo prosty w przygotowaniu deser urodzinowy. Coś, czemu nigdy nie mogłam się oprzeć - ciasto raffaello. Nie potrzebujemy do niego piekarnika, a przygotowanie zajmuje niewiele czasu. Przepis dostałam od mojego przyjaciela.

Ciasto Raffaello

Składniki:
2 paczki herbatników
opakowanie kremu do karpatki (najlepiej taki, do którego wystarczy dodać tylko mleko)
1/2 opakowania krakersów
puszka masy kajmakowej
opakowanie płatków migdałowych
500 ml śmietany 36%
1 łyżka cukru pudru
pół opakowania wiórków kokosowych

Przygotowanie:
Natłuszczamy blachę i wykładamy spód herbatnikami. Krem karpatkowy przygotowujemy wg przepisu na opakowaniu i wykładamy go na ciastka. Następnie układamy warstwę krakersów, którą przykrywamy masą kajmakową i posypujemy płatkami migdałowymi. 
Śmietanę ubijamy z cukrem pudrem i wykładamy na ciasto. Całość posypujemy wiórkami kokosowymi i wstawiamy do lodówki, najlepiej na całą noc.

SMACZNEGO

0 komentarze:

Prześlij komentarz