poniedziałek, 16 września 2013

Bez gotowania wariuję

Przygotowania do ślubu trwają. A ja staram się nie stresować za bardzo i dać sobie chwilę na relaks. Według mnie najlepiej odpoczywa się w kuchni. Dlatego zabrałam się za przygotowanie sernika, bardzo prostego, bez gotowania czy pieczenia. Zainspirowała mnie Nigella przepisem na sernik z Nutellą. Starałam się jedynie wymyślić nieco tańszą wersję.

Sernik z białą czekoladą i migdałami

Składniki:
Spód:
220 g herbatników
75 g margaryny
25 g płatków migdałowych
(ja użyłam dodatkowo 1 łyżki masła herbatnikowego, które przywiozłam z Brukseli)
Masa:
500 ml serka sernikowego (naturalnego)
50 g cukru pudru
300 g białej czekolady
50 g płatków migdałowych (do dekoracji)

Przygotowanie:
Robimy spód sernika. Herbatniki kruszymy bardzo drobno, łączymy z masłem i pozostałymi składnikami. Gotowa mieszanka powinna mieć konsystencję mokrego pisaku. Całość wykładamy do tortownicy. 
Przygotowanie masy zaczynamy od rozpuszczenia czekolady. Nie może być gorąca kiedy będziemy ją dodawać do pozostałych składników. Serek mieszamy z cukrem pudrem i dodajemy rozpuszczoną czekoladę. Po dokładnym wymieszaniu wykładamy masę na przygotowany wcześniej spód. 
Sernik wstawiamy do lodówki na minimum 4 godziny, a najlepiej całą noc. Przed podaniem można wierzch można posypać uprażonymi migdałami.

SMACZNEGO

1 komentarz:

  1. Witam,
    Nie mogę znaleźć Twojego adresu mailowego na blogu a zależy mi na kontakcie w sprawie współpracy. Prośba o kontakt na: kontakt@blog-media.pl
    Pozdrawiam
    Ania z BLOGmedia

    OdpowiedzUsuń