środa, 30 października 2013

Orzeźwienie mimo chłodów

Powracam po sporej przerwie, ale kuchni u mnie nadal brak. Mogę przygotowywać jedynie bardzo proste dania, ale zawsze to coś. Dziś mam właśnie dla was poś prostego i orzeźwiającego. Szczególnie dla tych, którzy są na diecie ;), jak ja (znowu). Jedna porcja deseru ma 180 kcal, a do tego jest łatwy w przygotowaniu. Przepis zaczerpnęłam z nr 11(182) magazyny 'Vita'.
Przy okazji wprowadzę też troche zmian na blogu by łatwiej i przyjemniej się z niego korzystało.

Lekki deser cytrynowy


Składniki: (na 1 porcję)
1 opakowanie naturalnego serka homogenizowanego
1 łyżeczka soku z cytryny
skórka otarta z połowy cytryny
1 łyżeczka miodu (u mnie naturalny miód z sadu morelowego)

Przygotowanie:
Serek ucieramy z miodem. Następnie dodajemy sok z cytryny i skórkę. Wszystko dobrze mieszamy. Przygotowaną masę przekładamy do naczynka i wkładamy na 30 minut do lodówki.

SMACZNEGO

1 komentarz: