czwartek, 7 listopada 2013

Kura w saunie

Odkryłam ostatnio, że w jednym z moich kartonów ukrywa się naczynie do gotowania na parze. Niewiele myśląc wyciągnęłam je i stwierdziłam, że przygotuję moje popisowe rolaki z kurczaka. Są bardzo smaczne, a dodatkowo mój mąż cierpi ostatnio na moją dietę - czyli prawie całkowity brak mięsa w menu. Dlatego też to taki obiad z dedykacją dla niego.

Roladki z kurczaka na parze

Składniki:
2 podwójne filety z kurczaka
4 plastry żółtego sera
1/4 czerwonej papryki
2 średnie pieczarki
przyprawy

Przygotowanie:
Filety rozcinamy, oczyszczamy i myjemy. Następnie "rozbijamy" na w miarę płaskie kotlety i posypujemy przyprawami. Na każdym układamy plasterek sera żółtego, pół pokrojonej w plasterki pieczarki i kilka kawałków papryki. 
Całość zawijamy i spinamy wykałaczką, tak, żeby się nie rozpadło. Tak przygotowane roladki, wkładamy do naczynia do gotowania na parze lub do piekarnika (ok. 180 st.C) na 20-30 minut. Do tego np. brokuły oraz brązowy ryż i mamy pyszny dietetyczny obiad.

SMACZNEGO

0 komentarze:

Prześlij komentarz